En usel bloggare!

Har varit mycket dåligt med att blogga. Men iallafall, här kommer dagarna. -Onsdag- Vaknade runt halv åtta, fick ungefär 7 timmars sömn. Åt 2 rostade mackor med ost på och ett glas juice. Lunchen blev fisk med potatis då jag fyllde med mycket grönsaker. När jag var hemma åt jag choklad igen... morsan hade gjort någon sorts korvgryta med pasta, åt en portion. Gick till sängs runt elva, halv tolv. -Torsdag- Vaknade kvart i åtta, sov ungefär 8 timmar. Jag hann inte med någon frukost, utan sprang till skolan itsället. (runt 20 meters väg). Lunchen blev broccolisoppa med mjukt bröd. Åt runt 6-7 bröd (lite fusk) när man fick ta bara 2. När ja kom hem åt jag pankakor med sylt. Gick till träningen och hade en kort men intensiv träning. Träningen var 1 timma lång. Sov runt 12. -Fredag- Vaknade sju, ungefär 7 timmars sömn som egentligen är för lite. Rostade fyra bröd, pålägg blev smör ost och gurka. Lunchen blev pyttipanna med rödbetor. Åt runt 8 knäckebröd till det. När jag kom hem hade mamma lagat en turkisk rätt som är kött inbakat i små "degklumpar". man brukar göra en speciell sås till den, som är gjord utav smör och kryddor. Sedan tillsätter man yoghurt (bara i portionen, inte i grytan). Yoghurten kan vara ren eller med vitlök. Sov runt 1.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0