Helt slut!

Min dag började med att jag vaknade ganska sent, nämligen 10 över 9. Och jag började 20 över så jag hann inte äta något, utan skyndade mig till skolan. Kom ungefär 10 minuter sent. Drack lite te i kafeterian för att vakna upp. Lunchen blev fullproppat, åt 2 bitar av lövbiffen, 5 kycklingbiff, 5 potatisar och mycket med grönsaker. Drack vatten.
När jag kom hem fanns det tyvärr ingen mat, så jag käkade rostade majskorn med chili, senare 2 äpplen. Mamma kom med pizza och jag åt en hel med oxfile, champinjoner och bearnaisesås. Hade fotbollstäning i Botkyrkahallen, tränade runt en och en halv - två timmar intensivt. Drack mycket vatten, kom hem och åt 2 rader marabou - hasselnöt, och drack vatten igen. Tog en banan och ett glas mjölk och nu sitter jag i sängen, dags att sova.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0