Måndag

Det är egentligen tisdag men jag glömde skriva om måndag, så här kommer den istället. Vaknade 8, somnade runt 12. Det blir ungefär 8 timmars sömn. Drack te och åt 2 ostmackor med kalkon, sedan iväg till skolan. Lunchen blev korv Stroganoff med ris, åt två portioner som var fullproppade med grönsaker. När jag kom hem var det mycket kvar tills morsan kom, så jag fixade snabbnudlar med räksmak. MIN FAVORIT! Morsan kom hem och hon var helt död, så det blev farsan som lagade maten. Älskar min farsa när han ska laga mat, riktigt goda rätter gör han, speciellt när det gäller pasta. Denhär gången blev det något snabbt, han gjorde pasta med köttfärssås men det vart obeskrivligt gott! Åt två portioner, drack julmust :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0