Tisdag

Fy fan vad skönt att få sova ut. Men denhär gången blev det för långt, kom 10 minuter sent :( Har alltid problem med tisdagar, kanske för att huset är tomt när larmet tjuter, och då är det snooze som gäller... Tillsist inser man att det är en kvart kvar tills skolan börjar! Så ja hann inte med någon frukost (mycket dåligt gjort av mig). Lunchen blev kebabpizza, mmmm min favorit! Delade en med Harot. Drack cola, och åt mycket med pizzasallad! När jag var hemma så hade mamma lagat lasagne, älskar morsans lasagne! Men hade träning om en timma så ja åt inte för mycket, annars blir det svårt att träna. Träningen började 7 och vi höll på tills 9. Mycket styrketräning blev det! När jag var hemma sprang jag till duschen, tog en låång och sköön dusch! Nu sitter ja här och skriver om min dag, är sugen på en banan så får se vad som finns i kylskåpet. Det var för idag! Godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0